2013. március 4., hétfő

Blogging&Lookbooking

Szépséges hétfő estét kívánok mindenkinek! Szóval most úgy állok, hogy hétvégére beterveztem egy csomó posztot, aztán annyira lusta voltam, hogy nem csináltam semmit. Aztán még az is eszembe jutott, hogy nincs túl sok ötletem. Szóval szeretnék buzdítani mindenkit, hogy írjon a kérdezgetős tumblr-re  (tehát IDE) tippeket, esetleg kívánságokat! Amit a következő pár napban biztos megcsinálok, az a february favourites, egy DIY hajpakolás, amit kipróbáltam, tervezek egy ajakápolós bejegyzést és rendeltem AVON-ból is, úgyhogy ahogy megjönnek, egy kis haul is várható. Most pedig nem tudtam nagyon mást kitalálni, mint egy kis lookbook inspirációt, mert elég rég volt. Ennyi lenne, ne felejtsetek el írni! Ha lusták vagytok, kommentben is elküldhetitek, itt. 

Clutch, Coat, Shorts
Diy Crown
Shirt, Hoodie, Boots, Vest
Mentirosas Coat, Levi's Shorts, Pertini By Bartabac Boots
PS.: A negyedik összeállítás abszolút nem az én stílusom, de az az unikornisos póló, annyira ultimulti zsírkirály, hogy muszáj volt beraknom. Entschuldigung!

2 megjegyzés:

  1. Aww, nekem a második tetszik a legjobban! :)
    Egyébként azt szeretném kérdezni, hogy ha van kedved nem néznéd meg az oldalamat? Hasonló jellegű, mint a tiéd, és érdekelne a véleményed, meg már a te oldaladnak körülbelül ezer éve látogatója vagyok! :D

    VálaszTörlés