2012. november 18., vasárnap

WishList

Egész évben ha látok valamit, mindig azt mondom na majd húsvétra! na majd szülinapomra! na majd névnapomra! na majd karácsonyra! A rossz ebben az, hogy csak gyűlnek gyűlnek a dolgok. Mindjárt itt a december, azaz a Mikulás, a névnapom és a Karácsony ideje. Ilyenkor az agyam önkéntelenül is beleszeret dolgokba. Most szeretném megmutatni nektek mik az első számú tárgyi vágyálmaim. Figyelmeztetés: a legtöbbjük tényleg csak álomszinten létezik.

Az előző posztban is ez a kép látható, úgyhogy biztos ti is felfigyeltetek már rá. Valamiért egy ideje megjött a kedvem a Martens bakancsokhoz. Eddig mindig bumfordinak tartottam, de most már egyre inkább el tudom képzelni, hogyan lehetne beépíteni a ruhatáramba. Kínában láttam nagyon jó színeket. Úgy értem embereken. Egy boltba tévedtem be talán, ahol lehetett kapni, de nem voltak annyira jók. Xian-ban láttam egy csajszin egy ilyen sötétebb rózsaszín, matt felületű darabot. Vagy olyat szeretnék, vagy olyat mint ezen a képen.

Régebben sosem vágytam iPhonera. Aztán megjelent a fehér 4-es. Na abba teljesen beleszerettem, azóta minden vágyam. Tényleg nem azért, mert "menő" és mert mindenkinek van. Ez egy teljesen személyes vonzalom.Az ötös is nagyon tetszik! Sajnos nem sok esélyem van rá, mert a szüleim mindig hisztiznek, hogy sosem veszem fel egyből a telefont és nem is érdemlek újat blabla. Kezdek beletörődni.

Nem is tudom megmondani, mióta vagyok halálosan szerelmes Logan Lermanbe. Na jó természetesen meg tudom: mióta először láttam a Percy Jacksont. Azóta minden lépését figyelemmel kísérem. Emmát pedig Hermione óta imádom. Úgyhogy el lehet képzelni, mennyire lettem izgatott, mikor megtudtam hogy egy filmben fognak játszani. Mindenki áradozott az interneten erről a könyvről. Igazából azt hittem, hogy a film sem fog megjelenni magyarul, de aztán tegnap besétáltam a könyvesboltba és megláttam a könyvet! Magyarul! Nagyon szeretném! Ráadásul reményt keltett bennem. Sőt most már biztosra veszem, hogy a film is ki fog jönni. Nagyon szeretném azt a könyvet!

Bár matekfaktos vagyok, több mint egy éve nincs rendes számológépem. Persze ez az én hibám, mert ami volt, azt eltörtem. Nagyon szeretnék egy jót! A casio-k a legjobbak, de igazából mindegy a lényeg, hogy lehessen vele normálisan logaritmusozni.

A múltkor bementem a barátnőmmel a Humanicba cipőt keresni neki és akkor láttam meg ezt az ultimulti szuper objektumot. Már ezer éve keresek egy jó oxfordot, úgyhogy már nagy távolságból is kiszúrok egyet. Azonnal odarohantam hozzá, és amikor megláttam, hogy élénk pink (a képen lilának látszik, de valójában rózsaszín) platformja van, majdnem elájultam. Meg kell hagyni, nem a legszebb cipő a világon, de JAJ! Teljesen el vagyok alélva tőle. Oxford és rózsaszín platform? Kinek jut eszébe? Annyira illik hozzám, hogy el sem tudom mondani. Váratlan és vicces, de azért valamilyen szinten mégis csak elegáns. Totál kikészülök tőle.




6 megjegyzés:

  1. Én pont tegnap fejeztem be a The Perks of Being a Wallflowert, és nekem nagyon tetszett! :) Bár, amikor elkezdtem olvasni, akkor kicsit visszataszítónak találtam a könyvet meg úgy Charlie stílusát is, de aztán egyre jobban tetszett és egyre jobban megértettem a könyv lényegét. A vége pedig a legjobb szerintem, szóval olvasd el mindenképp! :)

    VálaszTörlés
  2. De éredekes, én is pont tegnap fejeztem be a Perkst! :D Kb. ugyanaz a véleményem róla, az elején nekem sem tetszett, de utána faltam az oldalakat, és végül beleszerettem.

    VálaszTörlés
  3. szia! :)
    most jöttem haza Angliából, ott megvettem a 'The perks of being a wallflower' könyvet és aww *.* Csak ajánlani tudom! Annyira gyönyörű, és ez tényleg olyan 'álmodozós' lelkeknek való, mint amilyenek mi vagyunk Úgyhogy hajrá, mert nem fogod megbánni! :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem is pont ezért nem akarták megvenni a telefont. A Martens bakancsra meg csak ennyit tudok mondani: wooow! :DD

    VálaszTörlés