2013. február 9., szombat

I think I like living upside down

Ezt a számot pár napja mutatta nekem a barátnőm és ma le is töltöttem és egész nap ezt hallgatom és énekelgetem. Amúgy mostanában elég jó napjaim vannak. Főleg, amikor kisüt a nap. Akkor teljesen feldobódom. Jövőhéten már jövök majd izgalmasabb posztokkal is remélhetőleg. Plusz mivel jelenleg pont 400 képem van instagramon (OMG), gondoltam megint kiposztolok párat az utóbbiak közül :)
Mondtam már, hogy kilyukasztattam a fülem? Először. Nagyon izgi. Persze ezzel is, mint mindennel voltak komplikációk, ugyanis elég húsos fülem van és bár december 28-án lyukasztották ki, még csak a múlthétre sikerült begyógyulnia. Viszont már van 6 pár (!!!) fülbevalóm és teljesen rákattantam. Ma éjszaka azt álmodtam, hogy valami bolhapiac szerűségen voltam és voltak ilyen kézműves, jópofa fülbevalók. Ki is választottam egyet, ami egy piros kabriót vezető panda volt, de aztán egy idő után elkezdett egy szürke kutyára hasonlítani, úgyhogy nem kellett.
Egyik hétvégén táboros találkozót tartottunk. A mammutban voltunk bowlingozni, bár többet beszélgettem, mint gurítottam plusz egy csomó mindenki volt, akit nem ismerek. Azután páran beültünk a GURU-ba palacsintázni és hát amint elővettem az ipodomat, elszabadult a pokol. Körülbelül száz képet kellett kitörölnöm.
Egyik posztomban írtam arról a napról, amikor nem voltam suliban, hanem elmentünk BKF nyílt napra és utána egyik barátnőmmel a Margitszigetre. Hát ez azokból a képekből készült. Nagyon nagyon jó nap volt :)
Reggelente, mikor apu visz suliba, mindig megállunk a tesco expressben kaját venni és pont ahol a sor áll, van a gourmet-polc. A múltkor megláttam pár üveg juharszirupot és nagyon megkívántam. Panaszkodtam is apunak, hogy már milyen rég volt otthon. Aztán múlt hétvégén a nagymamámhoz mentünk és út közben bement egy delikatesz boltba, csokit venni. Mikor visszajött odaadta nekem ezt, hogy Boldog Valentin Napot! Egyébként teljesen meg volt róla győződve, hogy az negyedikén van. Mindenesetre nagyon örültem neki és még aznap este csináltunk amerikai palacsintát.
Nem is tudom, miért vagyok lemaradva matekból haha.    Ez csak egy tipikus faktos óra.
Tegnap pedig egyik barátnőmmel a Corvin negyedben jártunk és megláttuk a Cserpes Tejivót. Már mindketten ki akartuk próbálni, de még egyikünk sem volt, úgyhogy miután elintéztük az elintéznivalót, beültünk. Ő friss és meleg kakaós csigát vett és málnaszörpöt, én pedig körözöttes-uborkás szendvicset meleg, karamellás tejjel. Nagyon fincsi volt, a hely hangulatos és elég jók az árak, mindenkinek csak ajánlani tudom, aki még nem járt ott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése