2013. február 17., vasárnap

What's in my bag?

Már ezer éve megakarom csinálni ezt a posztot, de mindig eltoltam, hogy á most rosszak a fények, á most nagy kupi van a táskámban stb... Aztán teljesen kiment a fejemből, egészen mostanáig. Az egyik barátnőm elkezdett panaszkodni, hogy nincs normális táskája és kell neki egy. Ez adta az inspirációt, hogy végre kitakarítsam az enyéimet és szépen kiválogassam a legfontosabb dolgokat, majd az egyikbe belepakoljak. Ha pedig már ezt csináltam, gondoltam végre összedobom ezt a bejegyzést. Szóval nézzük, mi van a táskámban! ( közben berakok pár képet, hogy ne legyen olyan tömör és unalmas ;) )
Úgy döntöttem, hogy egy átlagos iskolai napot fogok bemutatni nektek. Kezdjük a táskával. Három ilyen nagyobb méretű válltáskám van, amit használok, plusz még egy, amit nem igazán, főleg nem suliba. Az egyik, amit az utóbbi napokban használtam, egy műbőr, barna H&M-es táska, aminek az alján van egy kb 10 centis fekete csík. Kényelmes és nagy, de van egy nagy problémája: nincs külső zsebe. Emiatt folyton kotorásznom kell benne, mire megtalálom a kulcsomat, vagy akármit, amit keresek és úgy érzem magam, mint egy lecsúszott urológus. A második egy világos, zöldes-barna Longchamp táska, aminek szintén kényelmetlen tulajdonsága, hogy nincs külső zsebe és a belső is icipici. Viszont nagy és kényelmes. Az, amiről mondtam, hogy nem használom egy ugyanilyen, csak élénk kék. A képen szereplő táskát pár éve kaptam a nagynénémtől és fogalmam sincs, hogy honnan van. Rendelkezik külső zsebbel, belül pedig hárommal és még az oldalain is van két kicsi. Ja és hatalmas. Egyetlen negatív jellemzője, hogy télen, kabáttal nem a legpraktikusabb, mert mindig lecsúszik a pántja a vállamról. 
A tartalom következik, haladjunk "L" alakban. Az első dolog a pénztárcám, ami egy LouisVuitton kopi. Kínában vettem, de annak ellenére, hogy utánzat, nagyon jó minőségű és a belső berendezése is teljesen jó. Ebben tartom a bankkártyát, készpénzt, személyit, kevés aprót és a nyugtákat, amiket vásárláskor kapok. 
Hollister_large
A következő a Hollister testpermetem, amit nemrég rendeltem a leárazások idején. Iszonyatosan finom illata van. Mindenki azt mondja, hogy epres, de a hivatalos összetevői málna, jázmin és fehér pézsma. Mellette van az iPod touch-om, ami nélkül biztos nem bírnék ki egy napot sem a suliban, alatta pedig a hozzátartozó fülhallgató. A telefonom, ami samsung corby márkájú és már nagyon idegesít, úgyhogy maximum akkor van a kezemben, ha hívnak, vagy ha SMS-t kell írnom. Plusz ezen szól az ébresztőm, de utálom a rendszerét és kifejthetném miért, de egy egész posztot rá kéne szánnom. 
Tumblr_kvvlph52b41qa4ygxo1_500_large
Ezek alatt van még egy csomag rágó. Akárhova megyek, mindig van nálam, mert sokkal jobban érzem magam, ha friss íz van a számban. A kedvencem az Airwaves Extreme. Nagyon brutális már a színe is, de még milyen erős! Vannak, akik már nem mernek tőlem kérni, mert az első ösztönös reakció az, hogy elkezdesz könnyezni tőle. Mellette ott van az Yves Rocher noix de coco ajakápolóm, aminek nagyon finom, intenzív kókuszos illata van. A rágó felett egy, talán kicsit meglepő tárgy van. Hivatalos megnevezése:  illatosított olvadó viasz. Amikor szülinapomra anyukámtól kaptam a cseresznyés Yankee Candle-t mellé kaptam pár ilyet, különböző illatokban. Ez konkrétan a Wild Passion Fruit illat. Még nem próbáltam ki egyiket sem, de szeretem a táskáimban hordani, vagy berakni a ruháim közé, mert nagyon finom illatot árasztanak.
Tumblr_lyyjdclurh1qacp2so1_500_large_large
A képen szerepel még a tolltartóm, természetesen, bár vannak napok, amikor még egy tollat is elfelejtek bedobni. Ott van ezen kívül a CASIO márkájú ultimulti szuper számológépem, amit a Mikulás hozott. Balra tőle a Women's Secretes pandás apróknak szánt, szilikon pénztárcám. A számológép másik oldalán egy fém, cukorkás doboz található, ebben tartom a hullámcsatokat
Tumblr_lo8m8nohhp1qj7kf2o1_500_large
Jobbra haladva, a lila notesznak álcázott szépség, a karácsonyra kapott Kindle, mellette pedig a türkizkék határidőnaplóm, amit a barátnőimtől kaptam szülinapomra. 
Az alsó sor első áldozata az Útlevelem, ami kicsit meglepő, tudom. Általában kapok rá pár furcsálló pillantást, amikor előhúzom. A magyarázat viszont egyszerű: elvesztettem szilveszterkor a diáktokomat és vele együtt a diákigazolványom és a bkv bérletem. Kaptam igazolást a diákom helyett, de ahhoz még kell valami fényképes igazolvány és a legegyszerűbbnek az útlevelet éreztem, ugyanis ebbe bele tudom rakni a dolgokat, míg a személyit egy fél évszázad lenne elővarázsolni.    Anyukám mániája, mindig kell, hogy az embernél legyen zsebkendő. Ez rám nagyon sokáig nem volt jellemző, de a legutóbbi betegségem óta mindig több csomagot és hurcolok. Ja és mindig illatosak. Mindegy milyen, de illatos legyen. 
Tumblr_m995w02zb31rqaepmo1_500_large
Nem vagyok az a típus, akinek három kilós a kulcscsomója a sok szuvenír kulcstartótól. Nekem egy régi kulcstartón lóg a három legfontosabb kulcsom, amit még Párizsban vettem. Tipikus ajándéktárgy, Eiffel toronnyal és Paris feliratokkal.  A kezeim mostanában extra szárazok, tehát mindig van nálam kézkrém. Két darabom van, mindkettő ugyanolyan AVONos, az egyik téli kiszerelésű, a másik tavaszi, úgyhogy évszaktól függően váltogatom őket. Az utolsó két dolog elég egyszerű: napszemüveg és egy kis tok a khm, női dolgoknak.
Tumblr_lvmxmlalkw1qka1dco1_500_large
Ezeken kívül természetesen mindig vannak nálam tankönyvek, füzetek, de igyekszem mindig csak azt hazahozni, ami a legfontosabb. Ellenőrző, víz, nasivin, mert valami furcsa allergiám van, hogy random bedugul az orrom és megfulladok. Tantum verde, ha éppen nem felejtem el, akkor sebtapasz. Ha reggel késésben vagyok, akkor sminkes szütyő korrektorral, szempillaspirállal és tussal. Mindig van nálam valami szájfény. Télen kesztyű. A sulis szekrényemnek a kulcsa, valami eldugott mini zsebben, hogy sose találjam meg. Napközben megunt karkötők, amiket csak úgy beledobok Sok felgyülemlett szemét. Műanyag kiskanál és/vagy villa. Elég kaotikus, de most megfogadtam, mindent megteszek, ami tőlem telik, hogy rendben tartsam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése