2013. június 14., péntek

☼ IT'S OVER! ☼

Ez valami hihetetlen, hogy már megint itt tartunk. Ma volt az utolsó tanítási nap, bár az elnevezés enyhe túlzásokat tartalmaz. Az osztályfőnök mondott pár dolgot meg vizsgaértékelések voltak. Tegnap volt magyar vizsgám, az nagyon jól ment, ötös lett az irodalom is és a nyelvtan is. Előtte még hétfőn volt matekból írásbeli és szóbeli. Itt szeretném megköszönni mindenkinek, aki gondolt rám! Viszont nem lett túl jó. Az írásbeli négyes, ami kifejezetten jobb mint amire számítottam. A szóbelire viszont azt hittem, hogy tök jól ment és hármast kaptam... elég hihetetlen volt, de a vizsgajegyem négyes úgyhogy meg van a négyes év végén! Nagyon nagyon elégedett vagyok a bizonyítványommal, szerintem hatodik óta nem is volt ilyen jó, még a félévekkel együttvéve sem. Csak matekból leszek négyes, plusz szerintem tesiből is azt ad. Bár ezen nem bosszankodnom kellene, hanem boldognak lenni hogy nem bukok meg!!             Szóval ott tartottam, hogy ez volt az utolsó nap. Még egy évzáró jövőhét közepén, azután 100% szabadság! Tegnap a vizsga után elmentünk barátnőimmel kicsit nézelődni és természetesen nem bírtam ki, hogy üres kézzel menjek haza. Voltatok már az új westendi Zarában? Hihetetlenül jó! A lényeg, hogy hétvégén írok egy haul posztot. Még régebben emlegettem a get ready with me dolgot, ezt nem felejtettem el! Sőt még akkor hétvégén csináltam róla videókat, már csak meg kéne vágni. Ettől függetlenül nem ígérhetek semmit, mert béna vagyok vágásban, a program amivel próbálkoztam tökre akadt és maguk a felvételek is elég nevetségesek. Azért megpróbálom majd valahogy csudajóvá varázsolni, de egyáltalán nem biztos, hogy publikálom. Ha nem lesz jó, akkor újracsinálom fotókkal :)          Egyébként most így hirtelen rengeteg ötletem van, ráadásul most már a tanulással sem kell foglalkozni. Egy szó mint száz, eljött a pillanat amire mindenki várt: végre tudok koncentrálni a blogra! Most lassan mennem kell a postára, mert elkészült végre az új diákigazolványom, aztán pont a másik irányba vissza kell mennem a teniszpályára, befizetni a hónapot és aztán megyek barátnőmhöz, kicsinosítjuk magunkat és este ilyen osztályszintű túléltükatizenegyediket kocsmatúrára megyünk.     Mit felejtek el..? Ja igen, ez a poszt. Hát gondoltam összedobok egy ilyen kis helyzetjelentést és hogy ne legyen túl unalmas az elmúlt napok-hetek pár emlékezetes pillanatát mutatnám meg nektek, instagramos fotóim alapján.
Még két hete hétvégén lementünk Gödöllőre, mert egyik barátnőmnek szerepelt egy kis színdarabban és gondoltuk megnézzük. Nagyon jól szórakoztunk, mert végig azzal viccelődtünk, hogy vidéken vagyunk és egy csomó ilyen vidékes poén, aminek elmondásával meg sem próbálkozom, mert nem jönne ki túl jól. Szóval a lényeg, hogy a végén elég ironikus volt megtalálni az ország legjobb fagyizóját, annak ellenére hogy vidéken voltunk. Egy adag körülbelül 2,5 gombócnak felel meg és 150 forint: whaaaat? Hát igen. Ráadásul nagyon finom is!
Még 31-én volt ez a nagy osztálykirándulós nap, hát mi egy nagyon izgalmas helyre, Komáromba mentünk (*bazinga). Két órás volt a vonatút és körülbelül 2,5 órát töltöttünk ott. Kaptunk egy óra szabad időt is, de nem igazán tudtunk mit kezdeni magunkkal. Ez a fotó egy kis belsőudvaron készült, valamilyen Európa Térnek hívják, de nem vagyok biztos benne. A lényeg hogy ilyen új házakat építettek régi közép-európai stílusban. A tanárunk meg volt róla győződve, hogy giccses, de talán még mindig jobb volt az a két perc amit ott töltöttünk, mint a panelok közti bolyongás. Ha bárki esetleg ott lakna: igazán nem akartam megsérteni a várost, amúgy nagyon jónak tűnik a légköre, csak azt mondom hogy nem éppen a legjobb osztálykirándulási célpontalapanyag. 
Apuval a múltkor az Arénában kóboroltunk, mikor ráleltünk egy kis brit delikátesz üzletre. Nagyon aranyos és szuper dolgok vannak. Két féle clipper teát is vettünk, ennek ilyen nyugtató és alvást segítő hatása van. Nagyon nagyon finomak :)
Hát ennyit rólam és a fehér cipőkről. Nem tudom mit gondoltam, amikor kitaláltam hogy nekem fehér cipő kell! Az első esős nap után sikerült belelépnem a legnagyobb mocsárba. Igazából túl nagy baj nem lett, mert kemény sikálásnak köszönhetően kijött. Azért elég tipikus.
Úgy gondoltam idén megfogadom a saját tanulós tippeimet és építettem magamnak egy kis kuckót az ágyamon. Az elmúlt hetet végig ott töltöttem és szuper kényelmes volt. A párnahuzatom pedig új (tartozik hozzá természetesen takarónak való is). A Tchibóban találtam rá a múltkor, ez volt az utolsó darab, le is volt kicsit értékelve, úgyhogy nagyon örültem neki.
Valami rám tört magyar vizsga előtti nap. Teljesen fáradt az agyam!
A tegnapi westendi shoppingolás után még valahogy a tescoban kötöttünk ki és gondoltuk megnézzük az F&F dolgokat. Van egy pár meglepően szép és jó minőségű dolog! Kicsit garázdálkodtunk a próbafülkében.
Már annyiszor elmentem az ilyen mojitos standok mellett, hát most gondoltuk kipróbáljuk. Nagyon finom! Jó hát kicsit drága, de manapság mi olcsó?

Ennyi lett volna mára. Mindenkinek hiperszuper pihenést kívánok és hamarosan jelentkezem :)

@victoriaivan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése