2013. június 28., péntek

Little Changes

Szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy felraktam az oldalra egy cboxot, így mostantól csetelhetünk is a blogon belül, ez talán valamennyire megkönnyíti a kommunikációt. Emellett persze várom a további kérdéseket és megjegyzéseket a tumblr tárhelyű kérdezőbe (IDE) is.

Ezen kívül kitöröltem a TAGS modult, mivel csak gyűltek, gyűltek és túl sok értelmét nem láttam, viszont egyre kevésbé volt esztétikus a jelenléte. A modulok helyzetét is variáltam egy kicsit, hogy szimmetrikus legyen a két oldal. 

Az általam olvasott blogok menüpontjánál is volt egy kis újítás. Niki kinőtte a gportált és ő is csatlakozott a blogspotosok köréhez. A The Pretty Bird nevet pedig Nudes and Neons-ra cserélte. Mindenki nézze meg és ha eddig még nem olvastátok (amit elég nehezen tudok elképzelni), akkor most éppen ideje rászokni!  Valamint kiraktam Kate blogját is, amire egészen hihetetlen módon, még csak most találtam rá. Nem tudok betelni vele, mindenkinek nagyon ajánlom a Good Morningot. (:

thefullerview:

(via Pinterest)
kidsfolly:

bleachedbambi:

I won’t wear colour but I’ll reblog it all day errrry day

haha bleachedbambi ^^ so true! i only wear white, black, grey, brown, green.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése