2013. április 2., kedd

March Favourites

E0476eb1b68a56876a6f24782cbe38a8_large
Hát én nem is tudom felfogni, hogy rohant el ennyire gyorsan az idő.. már április van? Ez csak valami rossz vicc lehet. Ó, persze nem bánom, hogy tavasz van és jó idő! Ja tényleg, elfelejtettem, hogy rossz kinézni az ablakon, nem hogy kimenni az utcára. Attól még voltak márciusban szép napjaink is, úgyhogy itt vannak a havi kedvenceim.
Sajnos rá kellett döbbennem, hogy nálam folyton elfogynak a napszemüvegek. A Kínában vett RayBan utánzatomat ellopták ( how ironic), a tavalyi H&M-es kerek, kicsit John Lennon stílusút pedig nem találom. A többi meg felejtős. Úgyhogy ismét beruháztam egyre a hundemben, 1800 forintért szerintem nagyon megérte. Ez is kicsit retrós, de talán még jobban áll, mint az előző, tekintve hogy nem kerek, hanem hosszúkásabb. Azért még siratom őket egy kicsit.
Szépségápolás kategóriába három friss szerzeményt is beválasztottam. Az első egy körömerősítő lakk. Miss Sporty márkájú és azt írja, hogy töredezett körömre van, kálciumot meg minden fincsi dolgot tartalmaz.   A következő az AVON BB kréme. Kicsit féltem, mikor megrendeltem, mert hát avon... sosem bízhatsz az avonban, a bb krém pedig különösen kényes téma. Nem bíztam a véletlenre, a lehető legvilágosabb, ivory árnyalatot választottam. Vannak jó és rossz gondolataim is vele kapcsolatban. Árilag nem olyan rossz, 1600 körül volt 30ml. Azonban elég olajos. Jó tulajdonsága, hogy nagyon szépen fed, és bb krémhez méltóan, nem nehéz, nincs furcsa érzésed tőle. Szóval elkezdtem használni, viszont egy idő után igazán elkezdett zavarni, hogy fénylett tőle a fejem, úgyhogy bementem az első DM-be, ami szembejött velem az utcán, és megvettem az essence mattító púderét és bár meg kell mondjam, nem vártam tőle sokat, kellemesen csalódtam. Úgyhogy ez a két dolog állandó része volt az arcomnak márciusban.
Már nagyon régen keresem a tökéletes parfümöt és a múltkor kaptam egy mintát az egyik drogériában, egyből beleszerettem, azóta vágyom rá és mindig amikor Müllerben voltam, befújtam magam vele. Nem más, mint a DOT, Marc Jacobstól. Most pedig megkaptam húsvétra és nagyon örülök neki! Anyu a Seen by Chloét kapta és annak is iszonyú finom illata van, úgyhogy erősen gondolkodom rajta, hogy néha kölcsönkérjem. 
Gránátalmás és csokis, Herba Vita wellness habfürdő. Már második hónapja használom, szinte minden nap. Nagyon finom illata van, de a habfürdő elnevezés elég nagy szépítés, ugyanis habot alig képez. Ettől eltekintve, igazán kellemes.
Nem tudom említettem-e már, de elkezdtem olvasni a Tűz és Jég dala sorozatot, ami az első kötetről elnevezett, Trónok Harca című HBO sorozat alapja. Már a harmadik könyv legvégén tartok és imádom. Ezzel kelek és fekszem. Most a múlt héten végig itthon feküdtem és szenvedtem valami csúnya vírustól. Fekvésen kívül nem sok minden telt tőlem, úgyhogy olvastam. Azt hiszem egyértelműen nagy szerepe van most a könyvnek az életemben. Márciusban nem telt el nap, hogy ne olvastam volna valamelyik kötetet. És! Elkezdődött a harmadik évad a sorozatban! Nagyon vártam már. Sajnos pár, a könyvben izgalmas és hosszú folyamatot belesűrítettek már egyből az első részbe, úgyhogy kicsit csalódtam.
Ebben a hónapban nagyon sokat hallgattam az Of Monsters and Men együttes My Head Is an Animal albumát. Nagyon hangulatos. Kedvenceim a Little Talks (of course), a Love Love Love és a Six Weeks.

A kedvenc alkalmazásom az AfterLight. Nem néztem utána, hogy androidra is letölthető-e, de iOS-re igen. Bár fizetős, 0,89 eurót nem tartok érte soknak! Rengeteg gyönyörű fotóeffektet, sokrétű szerkesztési és vágási lehetőségeket kínál. Mostanában mindig ezt használom és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Talán még nem túl mainstream azt mondani, hogy ebben a hónapban a kedvenc sorozatom a The Carrie Diaries volt. Bár sosem néztem vagy szerettem a Szex és New Yorkot, ezt már az első rész óta követem és imádom. Nem csak a storyline tetszik, de elég jó a szereplőgárda, nagyon jók a zenék és imádom ezt a nyolcvanas évek stílust. Mindenkinek csak ajánlani tudom és nem is olyan nehéz megtalálni, ugyanis elkezdték játszani a Viasat3-on is. Bár teljes szívemből utálom a magyar szinkronos dolgokat.

4 megjegyzés:

  1. Ha ASOIAF-ról van szó, akkor írnom kell :) Pontosan ugyan így éreztem, 1 hónap alatt kivégeztem mind a 4 könyvet (akkor még csak annyi jelent meg). Biztos vagyok benne, hogy tetszeni fog a többi rész is, főleg a sárkányok tánca! Amint felfaltad az összeset jelezd, kíváncsi vagyok a véleményedre :)

    VálaszTörlés
  2. Valami fantasztikus az a napszemüveg! *-*

    VálaszTörlés