2013. április 8., hétfő

The Perks of Mondays

Hello Monday
Hétvégén barátnőmnél voltam és felfedeztem a polcán egy chanel lakkot, pár rúzst és azonnal elkerekedett a szemem. El sem tudtam képzelni, vajon melyik Müllert rabolhatta ki. Végül nagy nehezen kihúztam belőle a forrást, ami nem más, mint a hello monday nevezetű honlap. A lényege az, hogy különféle luxusmárkák termékeit árulják figyelemreméltó kedvezménnyel. Nevét onnan kapta, hogy a kínálatot hetente, minden hétfőn lecserélik. De mitől is ilyen olcsó?

"A forgalmazók azonnal leveszik a polcokról azokat a termékeket, amelyek kicsit megsérülnek vagy megkarcolódnak, ezáltal felesleges túltermelést folytatnak, és elpazarolják a készleteket. Mi hiszünk abban, hogy attól, hogy a termék doboza szépséghibás, maga a termék hibátlan. Így ha az ember saját felhasználásra vásárol kozmetikai terméket, a felesleges csomagolás nélkül nálunk megtakaríthat akár több ezer forintot is."
A vásárlás folyamata természetesen online zajlik. A leírás szerint 5-7 nap alatt szállítják ki és ha visszaküldöd a megvásárolt árut, indokolás nélkül is visszatérítik az árat. Ez elég jól hangzik, ahogy általában az interneten minden. Talán nem is bíznék benne feltétlenül, ha nem lenne a barátnőm, aki már kipróbálta és jó tapasztalatai vannak. Én személy szerint még nem szántam rá magam a rendelésre, bár már a második heti ajánlatot nézegetem és mindig van, ami tetszik. Talán kicsit spórolok rá előbb :) Ha többet szeretnétek megtudni róla, kattintsatok a legfelső képre. 

1 megjegyzés: