2013. április 21., vasárnap

Sightseeing

Pénteken iskola nap volt nálunk, ami tulajdonképpen azt takarja, hogy különböző előadók jönnek. Mindig szoktak érdekesek lenni, de most elég gyér volt a felhozatal. Legalább hamar végeztünk és aztán hatan elmentünk a Szépművészetibe megnézni a Helmut Newton kiállítást. Egyáltalán nem tartom rossznak, van egy pár tényleg fantasztikus képe, de hogy a barátnőm megfogalmazásával éljek: túl van hypeolva. Persze most nem akarok senkit sem magamra haragítani. Ezután, mivel a hasunk korgása már betöltötte az egész Hősök terét, felültünk a kisföldalattira és út közben eldöntöttük, hogy a Vapianoba fogunk beülni. Már nagyon kíváncsi voltam rá, mert nagyon sokat hallottam róla (jót is, rosszat is), de még sosem voltam. Hát három féle pizza volt, úgyhogy mindegyikből kértünk egyet és elosztottuk. Elég finom volt, bár a túlhypeolt kifejezés erre is stimmel. Végül elváltunk és az egyik barátnőmmel elmentünk a Müllerbe. Itt jegyezném meg, hogy egy kis haul várható. 
Tegnap pedig az egyik osztálytársammal mentünk be a városba fotózni. Annyira szép idő volt! Teljesen tökéletes. Szinte már nyár, de mégsem olyan izzasztóan, undorítóan meleg. Ettől függetlenül rengeteg embert láttam már sortban, ujjatlanban, miniszoknyában harisnya nélkül, szandálban, flipflopban ésatöbbi. Ez adta az inspirációt ehhez a poszthoz. Pár városnézéshez alkalmas outfit következik.

Cipő: Converse
Táska: H&M
Sál: Stradivarius
Ruha: Springfield
Napszemüveg: New Yorker

ui: a képeket az analóg, Fujica gépemmel csináltam, de amint előhívatom őket, megmutatom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése