2013. április 28., vasárnap

Things I Suck At - TAG

Ismét egy YouTube-os tag, a Things I Suck At. Szerintem Jenna Marbles-t mindenki jól ismeri, ha nem, azonnal nézzétek meg az összes videóját! Kötelező. Szóval ő októberben csinálta meg ezt a videót, viszont a legújabb a Things I'm Awsome At. A barátnőm mondta, hogy csináljam meg, én pedig úgy gondoltam, inkább azokkal kezdem, amikben rossz vagyok. Mire is lesz ez jó? Mondjuk inspirációt adhat nektek ahhoz, hogy belássátok, mindenki béna egy csomó mindenben és hogy ezért igazán nem kell ostorozni magatokat. Fogadjátok el és inkább nevessetek rajta. Ez a kedves verzió, a valószínűbb pedig az, hogy jól beégetem magam. De nem baj, mert vasárnap van. ( lehet látszik, hogy fáradt vagyok, nem nagyon tudom megindokolni, hogy ez miért is mentség.) Szóval, jó szórakozást! 
luxiste:

radiant-bliss:

More serene/neon here  

^^ damn no one ever deleted my comment up there which was probably posted months ago back when I was still a neon blog…
  • Körömfestés és a lakk körmön tartása. Régen rágtam a körmöm, úgyhogy nagyon elgyengült és ha nincs kifestve, össze-vissza törik. Ezért muszáj, hogy mindig ki legyen festve, ugyanakkor ha már egy kicsi rész is lepattogzott belőle, elkezdem kapargatni. Szörnyű szokás.
  • Napozás. Például ma is kifeküdtem a teraszra és amikor már gondoltam, hogy háromnegyed órája fekszem, ránéztem az órára. Hát kiderült, hogy alig telt el húsz perc. Egyrészt nagyon unatkozom, másrészt nem bírom túlságosan a napot.
  • Kenyérszeletelés. Pár éve már sikerült kifejlesztenem azt, hogy ne essenek szét a szeletek, de még mindig nem tudom egyenesre vágni őket. Van, hogy be sem tudom rakni a pirítóba, mert az egyik része olyan vastag.
lushclub:

f-r-eckled:

not my photo, but my upload

I find this really cute 
  • Teregetés. Jó oké, bevallom nem szükséges hozzá túl nagy tehetség. Nekem azonban mindig sikerül valamit elég rosszul csinálnom hozzá, hogy az anyukám leszidjon.
  • Narancspucolás. Most komolyan. Maximum késsel, de akkor is rajta marad egy csomó fehér dolog és utána nem tudom szépen gerezdekre szétválasztani. Mandarinban viszont profi vagyok.
  • Egyenes vonal húzása. Például, ha alá akarok húzni valamit a füzetemben. Biztos, hogy belefutok vagy abba, amit alá akarok húzni, vagy ami alatta van. Mindegy, hogy toll, ceruza vagy filc.
youthcoast:

sundaylatte:

KITSUNÉ

perfect X 4
  • Éneklés. Ez lehet, hogy kicsit túl mainstream, de tényleg nagyon béna vagyok. Ennek ellenére imádok énekelni és folyamatosan éneklek is. Többek bánatára, kevesebbek örömére.
  • Tusvonal húzása. Mindegy, hogy ecsetes, folyékony vagy filces, egyszerűen nem tudom elsőre megcsinálni. Általában jó vastagra csinálom és aztán egy lemosóba áztatott fültisztítópálcikával korrigálom. Valaki igazán megtaníthatná.
  • Fizetés. Kártyát vagy a visszajárót elrakni, blokkot valahogy összehajtani és még azt is elrakni, aztán behúzni a pénztárcát, visszaügyeskedni a táskába, behúzni a táskát egy kézzel és minél hamarabb eltűnni az útból, hogy odaférjen a következő? Mission Impossible.
  • Nyugodtság. Lehet már említettem, hogy kis anger management problémáim vannak. Szóval, ha egyszer ideges leszek, nagyon nehezen bírom ki, hogy ne robbanjak fel. Egyszerűen nem kerülhet semmi a kezeim közé, mert vagy eldobom, vagy összetöröm, vagy neki ütöm valaminek vagy ilyesmi.
  • Időbeosztás. Mindig, mindent az utolsó pillanatra halogatok és sosem tanulok belőle.
  • Dolgok épségben tartása. Azt hiszem ezt a nagymamámtól örököltem, aki előszeretettel emlegeti, hogy az ő édesapja mindig ezt mondta neki: " Lányom, amihez te hozzáérsz, annak pusztulni kell." 
Most így hirtelen ennyi jut eszembe. Viszont nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy ti miben vagytok rosszak. Csak azért, hogy ne érezzem egyedül magam. Úgyhogy várom a kommenteket! Folytatása, A Things I'm Awesome At következik.

2 megjegyzés:

  1. Hát ezek nem olyan nagy "hibák", szóval elnök még simán lehet belőled. :D A kenyérszeletelésnél azt hittem, hogy azt fogod írni, hogy mindig le akarod vágni az ujjadat. :DD
    És ez a "Lányom, amihez te hozzáérsz, annak pusztulni kell." mondás nagyon tetszik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az ujjaimra nagyon vigyázok!! :D általában csak papírral vágom el, mert a papírok nagyon sunyik..

      Törlés